مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-26سياسي

ایجاد 60 کارگاه و 280 شغل در ملایر به همت بسیج


فرمانده سپاه ناحیه ملایر افتخار بسیج را انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه دانست و گفت: به همت بسیج و فعالیت در حوزه محرومیت زدایی 60 کارگاه و 280 شغل ایجاد شده است.

- علی اصغر فارسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به شماری از اقدامات این نهاد مردمی در شهرستان ملایر اظهار کرد: افتخار بسیج انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه در کوتاه ترین زمان است.

وی با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی 50 خانه برای افراد زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندان در ملایر ساخته شده است افزود: این مهم با همت گروه های جهادی و خیرین به ثمر نشسته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: علاوه بر ساخت در حوزه تعمیرات هم ورود شده به طوری که 78 خانه در دست تعمیر قرار گرفته است، همچنین بسیجیان در اقدامات عام المنفعه همچون تعمیرات مساجد، ساخت غسالخانه و ساخت خانه های عالم کارنامه درخشان دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه هشت مسجد، سه غسالخانه و چهار باب خانه عالم ساخته و تحویل داده شده است اگرچه در حوزه آبخیزداری، آموزش به کشاورزان و رفع تنش آبی اقدامات تاثیرگذاری انجام شده است.

فارسی با بیان اینکه در قسمت کمک های مومنانه نیز ملایر خوش درخشیده و اقدامات درخور داشته است اضافه کرد: به واسطه کمک خیرین 80 هزار بسته کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 60 کارگاه و 280 شغل در ملایر به همت بسیج

ایجاد 60 کارگاه و 280 شغل در ملایر به همت بسیج