مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-30اقتصادي

شرکت های بیمه، خسارت ها را کمتر پرداخت می کنند


 بیمه شخص ثالث زیان ده است و برای همه شرکت های بیمه ضریب خسارت بالای 100 درصد(115 تا 130 درصد) دارد یعنی 30 درصد شرکت های زیان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی استادهاشمی چهارشنبه 8 آذر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چند سالیست که بحث نسخ الکترونیک مطرح شده و قانون هم دارد و باید اجریی شود و در این صورت بسیاری از دغدغه های شبکه بهداشت، بیمه گرها، بیمه گرهای پایه، مردم و سیاستگذاران حل می شود که تاکنون کامل اجرا نشده و به قسمتی از اهداف دست نیافته است.

وی با تأکید بر اینکه تنها 25 درصد مردم بیمه تکمیلی با شرایط متنوع دارند و 75 درصد بیمه تکمیلی ندارند، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید کاری کند تمام اطلاعات بیماران از نسخه نویسی گرفته تا بستری در بیمارستان ها با فرمول خاصی در سامانه سپاس(پرونده الکترونیک سلامت) بنشیند تا مورد بهره برداری قرار گیرد و تا وقتی این موضوع محقق نشود ناگزیم به استفاده از کاغذ هستیم این در حالیست که اگر کاغذ حذف شود کار ما راحت تر خواهد شد.

استادهاشمی اعلام کرد: تلاش های زیادی در کشور در راستای اجرای بحث نسخه نویسی الکترونیکی در حال انجام است و به شدت پیگیریم که این کار انجام شود به طوریکه اگر کار نقص پیدا کند، به کمیسیون اصل 90 مجلس نامه خواهیم نوشت تا علت آن مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های بیمه، خسارت ها را کمتر پرداخت می کنند

شرکت های بیمه، خسارت ها را کمتر پرداخت می کنند