مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-03اقتصادي

صدور اولین گواهی صید لنج های آبهای دور از درگاه ملی مجوزها در چابهار


مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان گفت: از آذرماه امسال با اتصال سامانه سماک به درگاه ملی مجوزها، اولین مجوز پیش نیاز لنج های آب های دوربه صورت آزمایشی در کشور در استان سیستان و بلوچستان صادر شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان گفت: از آذرماه امسال با اتصال سامانه سماک به درگاه ملی مجوزها، اولین مجوز پیش نیاز لنج های آب های دوربه صورت آزمایشی در کشور در استان سیستان و بلوچستان صادر شد.

عطاءالله رییسی در گفت و گو با ایسنا افزود: سامانه سماک مرداد ماه امسال رونمایی شده بود و کاربران درخواست هایشان را بارگذاری کرده بودند.

وی گفت: سازمان شیلات ایران و وزارت اقتصاد، خصوصا مرکز بهبود محیط و کسب و کار جلسات زیادی داشتند و ایراداتی که در خصوص هر دو سامانه سماک و درگاه ملی وارد بود، شناسایی و رفع شد تا اینکه اولین مجوز الکترونیک پیش نیاز لنج های آب های دور به صورت آزمایشی در کشور و در استان سیستان و بلوچستان صادر شد البته قبلا و در سال 97 به شکل حضوری مجوز لنج صادر شده بود، اما این اولین بار است که از درگاه ملی مجوزها انجام شد.

مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اکنون همکاران بنده همه پرونده هایی را که در سماک ثبت نام کردند بررسی می کنند و امیدواریم به زودی و از هفته آینده به صورت کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اولین گواهی صید لنج های آبهای دور از درگاه ملی مجوزها در چابهار

صدور اولین گواهی صید لنج های آبهای دور از درگاه ملی مجوزها در چابهار