مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-04سياسي

سنگ یادبود «علامه مدنی شیرازی» در حرم شاهچراغ(ع) رونمایی می شود


معاون توسعه و منابع انسانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) از رونمایی سنگ یادبود «علامه مدنی شیرازی» همزمان با بزرگداشت این عالم وارسته در جوار حرم احمد بن موسی(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا صحراییان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: آیین بزرگداشت شخصیت و تبیین آرا و آثار سیدعلی خان مدنی شیرازی بهمن ماه امسال در آستان مطهر حضرت شاه چراغ (ع) برگزار می شود.

  معاون توسعه و منابع انسانی حرم مطهر شاه چراغ (ع) با اشاره به اینکه این علامه از تبار خاندان بزرگی از علمای شیراز و فارس بوده است، افزود: علامه مدنی شیرازی پس از زندگی طولانی در حجاز و هند سال های پایانی عمر خود را در شیراز به سر برده و پس از رحلت در جوار مزار احمدبن موسی شاه چراغ (ع) به خاک سپرده شده است.

  وی با اشاره به اینکه در بازسازی حرم شاه چراغ (ع) در دهه 50 هجری نشانی از قبر شریف ایشان باقی نمانده است، عنوان کرد: آرزوی علاقه مندان و خاندان ایشان تعیین نماد و نشانه ای از این عالم شریف در حرم شاهچراغ (ع) است.

  صحراییان از تهیه سنگ یادبود علامه مدنی شیرازی خبر داد و گفت: این سنگ یادبود در فضای بالاسر حرم احمدبن موسی (ع) قرار می گیرد و امکان زیارت برای گروه بانوان و آقایان نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ یادبود «علامه مدنی شیرازی» در حرم شاهچراغ(ع) رونمایی می شود

سنگ یادبود «علامه مدنی شیرازی» در حرم شاهچراغ(ع) رونمایی می شود