مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-07بين الملل

پیام صنعا به ریاض و ابوظبی؛ به ائتلاف اسراییل بپیوندید، میادین نفتی تان را می زنیم


یکی از رهبران انصارالله در پیام جدیدی به ائتلاف سعودی-اماراتی نسبت به سرانجام مشارکت در هرگونه ائتلاف جدیدی برای تجاوز نظامی به یمن هشدار داد.

- پیام صنعا به ریاض و ابوظبی؛ به ائتلاف اسراییل بپیوندید، میادین نفتی تان را می زنیم یکی از رهبران انصارالله در پیام جدیدی به ائتلاف سعودی-اماراتی نسبت به سرانجام مشارکت در هرگونه ائتلاف جدیدی برای تجاوز نظامی به یمن هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز چهارشنبه گفت گر عربستان و امارات بخشی از هرگونه ائتلاف برای تجاوز و تشدید تنش علیه یمن باشند میادین نفتی و گازی آن ها را منهدم خواهیم کرد .

وی با اشاره به بحران های انرژی کشورهای غربی بعد از جنگ اوکراین گفت: زمستان اروپا و آمریکا در پیش است.

البخیتی گفت، این گروه هرگونه نبردی علیه یمن را با آتش زدن همه چاه های نفتی و گازی پاسخ خواهد داد و هیچ چاه نفتی یا گازی را سالم باقی نخواهد گذاشت و به هیچ کشتی سعودی یا اماراتی اجازه عبور از باب المندب نداده و آن ها را مورد حمله قرار خواهد داد.

نیروهای مسلح یمن از آغاز جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، یک کشتی مرتبط با این رژیم به نام گلکسی لیدر را توقیف کرده و بارها حملات موشکی و پهپادی علیه مواضع اسراییلی در جنوب سرزمین های اشغالی ترتیب داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام صنعا به ریاض و ابوظبی؛ به ائتلاف اسراییل بپیوندید، میادین نفتی تان را می زنیم

پیام صنعا به ریاض و ابوظبی؛ به ائتلاف اسراییل بپیوندید، میادین نفتی تان را می زنیم