مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-10سياسي

2 عضو جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده منصوب شدند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی احکامی جداگانه صدیقه حجازی و مرضیه عبدلی را به عنوان اعضای جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ددانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صدیقه حجازی و مرضیه عبدلی را به عنوان عضو شورای فرهنگی و  اجتماعی خانواده و زنان منصوب کرد.

متن  این احکام به شرح ذیل است: سرکار خانم صدیقه حجازی؛ با اعتماد به فضل الهی و نظر به معرفی رییس دستگاه متبوع و به استناد بند 11 ماده 3 آیین نامه شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان(ستاد راهبری و نظارت خانواده و زنان)؛ سرکار عالی را به عنوان عضو شورای فرهنگی واجتماعی خانواده و زنان منصوب می کنم.

امید است با استعانت از الطاف بی پایان الهی و در پرتو تلاش و همکاری سرکار عالی با این شورا و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ شاهد اثرگذاری بیشتر شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در دوره جدید باشیم.

عبدالحسین خسروپناه سرکار خانم مرضیه عبدلی؛ با اعتماد به فضل الهی و نظر به معرفی رییس دستگاه متبوع و به استناد بند 11 ماده 3 آیین نامه شورا ی فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان(ستاد راهبری و نظارت خانواده و زنان)؛ سرکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 عضو جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده منصوب شدند

2 عضو جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده منصوب شدند