مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-25فرهنگي

یک نیمه شب مه آلود به روایت ابراهیم پشت کوهی


ابراهیم پشت کوهی، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر نخستین فیلم کوتاه خود را با نام «تعمیر شب» در ارتفاعات اردبیل کلید زد .

- ابراهیم پشت کوهی، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر نخستین فیلم کوتاه خود را با نام تعمیر شب در ارتفاعات اردبیل کلید زد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، پشت کوهی فیلمنامه این اثر را با اقتباس از مجموعه داستان دیوان سومناتِ اثر ابوتراب خسروی نوشته است .

او که پیش از این در تئاتر نیز اقتباس های موفقی از رمان های مثل آب برای شکلات و آخرین انار دنیا داشته است، این فیلم را در ژانر نئو نوآر و راز آلود می سازد که داستان آن در دهه چهل می گذرد و بازیگران نقش های اصلی آن گاتا عابدی و یاشار نادری هستند.

تعمیر شب به نوعی جهان های موازی را به تصویر می کشد و در خلاصه داستان آن آمده: زنی و مردی در یک نیمه شب مه آلود از مراسم عروسی برمی گردند اما متوجه می شوند قفل در خانه شان عوض شده است و .

گروه سازنده این فیلم به شرح زیر هستند: نویسنده و کارگردان: ابراهیم پشت کوهی، بازیگران:گاتا عابدی، یاشار نادری، محمد حمزه زاده، داور فرمانی، نادر مهدیلو، طوبا پاکستانی، غفور ملکی، بهروز رحیمی، نعمت کهن دل، بازیگر خردسال: نیکان رنجبر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نیمه شب مه آلود به روایت ابراهیم پشت کوهی

یک نیمه شب مه آلود به روایت ابراهیم پشت کوهی