مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 17:162023-12-17سياسي

خوزستانی ها سیاهپوش ام الشهدا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن سوم جمادی الثانی سالروز شهادت مظلومانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) همچون سال های گذشته آیین سوگواری با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور در نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار شهید بهنام محمدی راد، سردار شهید رضا شهنی فیض، سردار شهید مسلم حاتمی، سردار شهید هوشنگ تلغری و سردار شهید زمان محمودی برگزار شد.

عزا و ماتم حضرت زهرای مرضیه(س) با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مهدی کناوی، سردار شهید کرم سیاهپور و سردار شهید علی رضا داوودی برگزار شد خوزستانی های ولایتمدار در سوگ مادر سادات بر سر و سینه زدند.

در نقاط مختلف شهر اهواز نیز همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرای مرضیه(س) محافل عزا و ماتم برپا شد و اهالی این دیار در سوگ شهادت ام الائمه(س) به سوگواری پرداختند که حضور جوانان و نوجوانان نیز در این عزاداری ها پرشورتر از گذشته بود.

در سرای محله کوی رمضان نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین عزاداری و سوگواری با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی برگزار شد که اجرای این برنامه بر عهده سهید خدادادی بود و حجت الاسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها سیاهپوش ام الشهدا شدند

خوزستانی ها سیاهپوش ام الشهدا شدند