مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-27سياسي

یکی از نقاط قوت لرستان وجود استاندار بومی است


مسئول بسیج اقشار سپاه لرستان یکی از نقاط قوت استان را وجود استاندار بومی دانست و افزود: در زمینه تحقق دولت اسلامی با همکاری استانداری می توانیم کارهای موثری انجام دهیم.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج اقشار سپاه لرستان یکی از نقاط قوت استان را وجود استاندار بومی دانست و افزود: در زمینه تحقق دولت اسلامی با همکاری استانداری می توانیم کارهای موثری انجام دهیم.

فریبرز حاتمی 6 آذر در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کارکنان ادارات لرستان، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، گفت: امروز اگر شاهد موفقیت در محور مقاومت هستیم به دلیل تحمیل اراده به طرف مخالف است.

مسئول بسیج اقشار سپاه لرستان گفت: برای نخستین بار در طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه ملت ها از دولت ها جلوتر افتاده و فهمیدند ریشه عداوت ها از کجاست.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت لرستان وجود استاندار بومی است، افزود: اینکه پس از سالیان در سطح کشور به این خود باوری رسیدیم که استانداری هم زبان و هم فرهنگ خود داشته باشیم جای افتخار دارد.

حاتمی مدیریت جهادی را توام با جهد و تلاش پیوسته و ترکیب آن با همت دانست و افزود: همت به معنای حداکثر بهره برداری از ظرفیت های مادی و معنوی به منظور ارتقا و اعتلای سطح خدمت رسانی در اِعمال مدیریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از نقاط قوت لرستان وجود استاندار بومی است

یکی از نقاط قوت لرستان وجود استاندار بومی است