مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-11ورزشي

توجه ویژه مدیریت شهری به تفریحات و سرگرمی بانوان و خانواده ها


رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارند و برای داشتن یک خانواده خوب، - ایسنا/بوشهر رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارند و برای داشتن یک خانواده خوب، جامعه آرام و شهر مطلوب باید زیر ساختهای ورزش و تفریحات اختصاصی بانوان فراهم شود.

خدیجه گرشاسبی با اشاره به اینکه در شهر بوشهر دو مکان اختصاصی تفریحی و سرگرمی ویژه بانوان وجود دارد گفت: در زمان ورود ما به شورا پلاژ بانوان به دلیل شرایط کرونا تعطیل شده بود و در وضعیت نامناسبی به سر می برد و پارک بانوان نیز به نام بانوان اما استفاده عمومی می شد.

وی افزود: در ابتدای شورای ششم بهسازی پلاژ بانوان در دستور کار قرار گرفت و فعالیت مجدد خود شروع کرد و رسیدگی به وضعیت پارک بانوان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای توجه بیشتر به اقدامات در حوزه بانوان و خانواده ها کمیسیون بانوان و خانواده شورا تشکیل شد نا بتوانیم فعالیت های بهتر و منسجم تری در این زمینه انجام دهیم.

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورا خاطر نشان کرد: در راستای استفاده اختصاصی بانوان از فضای ورزشی تفریحی با اختصاص اعتبار ساماندهی پارک بانوان در دستور کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه مدیریت شهری به تفریحات و سرگرمی بانوان و خانواده ها

توجه ویژه مدیریت شهری به تفریحات و سرگرمی بانوان و خانواده ها