مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-23اقتصادي

7 هزار میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به کرمانشاه تزریق شده است


از مجموع مصوبات سفر دور اول رییس جمهور حدود 7 هزار میلیارد تومان تاکنون منابع به استان داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن اجرایی معاون اجرایی رییس جمهور امروز در حاشیه بازدید چند پروژه عمرانی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازدیدی هایی در راستای اجرای مصوبات رییس جمهور و اجرای پروژه های اصلی استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: از مجموع مصوبات سفر دور اول رییس جمهور حدود 7 هزار میلیارد تومان تاکنون منابع به استان داده شده که با فعال سازی پروژه ها و کارگاه ها، اثرات خوبی در حوزه عمرانی و اقتصادی را شاهد هستیم.

معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص راه آهن کرمانشاه، افزود: این خط ریلی تکمیل کننده کوریدور شرقی و غربی کشور است که باید در دو فاز و دو مسئله پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: این راه آهن در سال های گذشته با وجود نواقص فنی افتتاح شده که با هزینه 2 هزار میلیارد تومانی به شرایط مطلوب خود رسید.

منصوری تصریح کرد: به دلیل عدم رعایت ملاحظات فنی و استاندارد ظاهرا در بخشی از نقاط و گلوگاه ها سرعت قطار خیلی کاهش پیدا کرده که سبب شده کمتر مورد استقبال مسافران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بعضی از ایستگاه ها نیاز به تکمیل دارد، گفت: براساس بررسی های عمرانی و فنی با تزریق منابع مناسبی اشکالات قابل رفع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به کرمانشاه تزریق شده است

7 هزار میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به کرمانشاه تزریق شده است