مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-10بين الملل

شلیک تک تیراندازان اشغالگر به یک مقام بهداشت غزه/ آتش زدن یک مدرسه در بیت لاهیا


در شصت و پنجمین روز تجاوز به نوار غزه، اشغالگران روند حملات به منازل غیرنظامیان، مراکز بهداشتی و مراکز آوارگان را همزمان با تهاجمات زمینی به شمال و جنوب باریکه افزایش داده اند.

- در شصت و پنجمین روز تجاوز به نوار غزه، اشغالگران روند حملات به منازل غیرنظامیان، مراکز بهداشتی و مراکز آوارگان را همزمان با تهاجمات زمینی به شمال و جنوب باریکه افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه تجاوزات، رژیم اشغالگر به بمباران وحشیانه خود در این منطقه ادامه می دهد و روند حملات به منازل غیرنظامیان و مراکز آوارگان همزمان با تهاجمات زمینی به شمال و جنوب باریکه افزایش یافته است.

این در حالی است که گردان های القسام و گردان های القدس همچنان به تهاجم ارتش رژیم صهیونیستی در چند جبهه در نوار غزه پاسخ داده و باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صیهونیست شدند.

در این راستا نبردهای شدیدی بین مبارزان فلسطینی و سربازان اشغالگر در جبالیا در جریان است.

خبرنگار الجزیره به نقل از منابع پزشکی گفت: پنج نظامی اسراییلی که در نبردهای غزه مجروح شده بودند به بیمارستان بیلینسون تل آویو منتقل شدند که حال دو نفر از آنها بسیار وخیم است.

تک تیراندازان صهیونیست مدیرکل داروخانه وزارت بهداشت غزه را هدف قرار دادند وزارت بهداشت نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد: اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک تک تیراندازان اشغالگر به یک مقام بهداشت غزه/ آتش زدن یک مدرسه در بیت لاهیا

شلیک تک تیراندازان اشغالگر به یک مقام بهداشت غزه/ آتش زدن یک مدرسه در بیت لاهیا