مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-07اقتصادي

جابه جایی بیش از 104 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران


رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در آبان ماه سال جاری بیش از 104هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 52 درصدی داشته است.

- ایسنا/مازندران رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در آبان ماه سال جاری بیش از 104هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 52 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی خادمی اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب 96 هزار و716 سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 47 درصدی سفر هستیم.

وی افزود: سیاست این اداره کل، جابجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

خادمی گفت: فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و.

در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است، لذا توصیه می شود هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت های فراوانی همچون امنیت سفر ، رانندگان حرفه ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه ای و غیره هستند برای جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 104 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

جابه جایی بیش از 104 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران