مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-17بين الملل

جهان غرب و داغِ ننگ حمایت از صهیونیست ها


«جهان غرب و جریان های رسانه ای متحد آن همواره سعی داشته اند تا رژیم اشغالگر قدس را به مثابه مدینه فاضله ای در خاورمیانه تصویرسازی کرده و حمایت های خود را از آن توجیه کنند.

- جهان غرب و جریان های رسانه ای متحد آن همواره سعی داشته اند تا رژیم اشغالگر قدس را به مثابه مدینه فاضله ای در خاورمیانه تصویرسازی کرده و حمایت های خود را از آن توجیه کنند.

با این حال، نسل کشی رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه علیه مردم فلسطین، ماهیت پوشالی ادعاهای غربی ها در مورد اسراییل را آشکار کرده و حمایت از این رژیم را به یک داغ ننگ عینی و ابدی برای غربی ها تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت: بیراه نیست اگر جنگ غزه را یکی از مرگبارترین و غیرانسانی ترین جنگ های دوران معاصر بدانیم.

جنگی که در قالب آن، صهیونیست ها ظرف دو ماه حملات همه جانبه خود به نوار غزه، موجب به شهادت رسیدن قریب به 19 هزار غیرنظامی فلسطینی و زخمی شدنِ هزاران تن دیگر شده اند و البته که صدها هزار فلسطینی نیز در نتیجه آن، آواره شده اند.

جنگی که موجب به شهادت رسیدن بیش از 9 هزار زن و کودک شده و بسیاری از ناظران و تحلیلگران بر این باورند که صهیونیست ها علنا در حال پیاده سازی پروژه نسل کشی و پاکسازی قومیتی در قالب آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان غرب و داغِ ننگ حمایت از صهیونیست ها

جهان غرب و داغِ ننگ حمایت از صهیونیست ها