مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-20دانش

افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با حضور وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی


افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با حضور زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان آموزش عالی کشور، شنبه دوم دی ماه 1402 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

- افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با حضور زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان آموزش عالی کشور، شنبه دوم دی ماه 1402 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاح شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با حضور زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان آموزش عالی کشور، شنبه دوم دی ماه 1402 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت روز شنبه از ساعت 8 صبح با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان و مدیران این وزارتخانه و برخی از روسای دانشگاه ها در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار و سپس نمایشگاه دستاوردهای انجمن های علمی با بیش از 80 غرفه در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از سوی وزارت علوم و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی با هدف ایجاد هم افزایی و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های انجمن های علمی با حضور 300 دانشجو از 70 دانشگاه کشور در بخش های رقابتی، نمایشگاهی و بین الملل طی سه روز برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با حضور وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی

افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با حضور وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی