مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-11سياسي

اقدامات ارزشمند دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه فناوری های برترساز و نوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار سیدمهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در گفتگو با روابط عمومی جهاددانشگاهی، - جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این دانشمند انقلابی کار بسیار بزرگی در حوزه سلول های بنیادی انجام دادند و به وجود ایشان افتخار می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار سیدمهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در گفتگو با روابط عمومی جهاددانشگاهی، در رابطه با سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران، بیان کرد: این دانشمند انقلابی یکی از نوابغ و نخبگان علمی کشور بودند که در حوزه فناوری های برترساز و نوین کار های بسیار خوبی در عرصه زیستی انجام دادند و نام ایشان در این عرصه خوش می درخشد.

کاظمی آشتیانی در عرصه توسعه فناوری های نوین قابلیت بسیاری داشتوی عنوان کرد: شاید مانند کاظمی آشتیانی در کشور کم داشته باشیم، کسانی که این همه قابلیت در عرصه توسعه فناوری های نوین آن هم در عرصه های زیستی داشته باشند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با اشاره به اینکه کاظمی آشتیانی کار بسیار بزرگی انجام دادند که حوزه سلول های بنیادی را ایجاد کردند، تصریح کرد: حضرت آقا بار ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ارزشمند دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه فناوری های برترساز و نوین

اقدامات ارزشمند دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه فناوری های برترساز و نوین