مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-09سياسي

طرح های فناورانه نوآورانه دانش آموزان در «رینوفست» امکان تجاری سازی دارند


رییس شورای سیاستگذاری جشنواره فناوری و نوآوری رینوفست گفت: بسیاری از طرح های فناورانه نوآورانه دانش آموزان که در نمایشگاه رینوفست ارائه شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسعود سعادتی در اختتامیه اولین جشنواره فناوری و نوآوری رینوفست با بیان اینکه  دانش آموزان فعال در جشنواره رینوفست تکیه گاه بزرگی برای آینده کشور به شمار می آیند، اظهار کرد: بسیاری از طرح های فناورانه نوآورانه دانش آموزان که در نمایشگاه رینوفست ارائه شده اند، امکان تجاری سازی دارند.

وی با قدردانی از همه عوامل دخیل در برگزاری جشنواره فناوری و نوآوری رینوفست و ابراز خرسندی از حضور فعال دانش آموزان در این جشنواره، گفت: با برگزاری این جشنواره گام بزرگی در جهت اعتلای علمی کشور برداشته شد و تلاش خواهیم کرد، دوره بعدی بسیار پر رونق تر برگزار شود.

سعادتی با اشاره به آمار طرح های ارائه شده در جشنواره رینوفست، از ارائه بیش از هفت هزار و 400 طرح در این جشنواره خبر داد و گفت: 1217 طرح به مرحله پایانی راه پیدا کرده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: عمده طرح ها در بخش نمایشگاهی ارائه شده بود؛ بطوریکه تعداد طرح های ارائه شده در بخش نمایشگاهی 852 طرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های فناورانه نوآورانه دانش آموزان در «رینوفست» امکان تجاری سازی دارند

طرح های فناورانه نوآورانه دانش آموزان در «رینوفست» امکان تجاری سازی دارند