مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-12سياسي

رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران


برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان تهران با 5 اولویت و 167 پروژه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران در نهمین اجلاسیه شورای فرهنگی عمومی و توسعه قرآنی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در مراسم رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان تهران اظهار کرد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان تهران با 5 اولویت و 167 پروژه تدوین شده است.

او با بیان اینکه سند مهندسی فرهنگی یک سند راهبردی است ادامه داد: در برش های استانی این سند رویکرد عملیاتی مطرح است، اقدامات استانی و دستگاه های همکاری در آن تعیین می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره چگونگی عملیاتی شدن برش های استانی سند مهندسی کشور متذکر شد: برای اینکه این هدف محقق شود در گام نخست باید شورای فرهنگ عمومی استان از شورایی بودن به قرارگاهی بودن تغییر رویکرد دهد چراکه قرارگاه با تدبیر و برنامه ریزی برای عملیاتی سازی مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران

رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران