مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-07سياسي

سردار زهرایی: 51 هزار گروه جهادی شناسنامه دار در کشور فعالیت می کنند


مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: 51 هزار گروه جهادی شناسنامه دار در کشور فعالیت می کند که از این تعداد 25 هزار گروه مختص به بسیج دانشجویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار محمد زهرایی صبح امروز در همایش هجرت دانشجویی و تجلیل از جهادگران نمونه چهار محال و بختیاری گفت: 51 هزار گروه جهادی فعال، دارای مجوز و کد حقوقی در سراسر کشور وجود دارد که از مجموع این تعداد 25 هزار گروه مختص به بسیج دانشجویی است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی گروه های جهادی، ادامه داد: گروه های جهادی الگوهای بسیار موفقی را به کشور ارائه می دهند و بسیج دانشجویی تا کنون به عنوان پیشران و پیش برنده در این گروه ها عمل کرده است.

وی افزود: انتظاری که از بسیج دانشجویی می رود، این است که در لایه اول، با جامعه مخاطب خود فراتر از دفاتر دانشجویی و گروه های جهادی و در لایه دوم با همه آحاد مردم در راستای خدمت به مردم تعامل برقرار کند.

زهرایی اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که در دل گروه های جهادی، جوانان مومن انقلابی را تقدیم انقلاب کنیم.

وی بیان کرد: هم اکنون از مجموع تعداد گروه های جهادی کشور، یک هزار گروه جهادی ویژه در حال خدمت هستند که این گروه ها یک منطقه را انتخاب کرده اند و طی سال های پی در پی در آنجا خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: 51 هزار گروه جهادی شناسنامه دار در کشور فعالیت می کنند

سردار زهرایی: 51 هزار گروه جهادی شناسنامه دار در کشور فعالیت می کنند