مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-08بين الملل

طرح 9 اتهام جدید علیه هانتر بایدن


دادستان های فدرال آمریکا 9 اتهام جدید به مجموعه اتهامات «هانتر بایدن» اضافه کرده و او را به توطئه برای فرار مالیاتی با ارزش بیش از یک میلیون دلار متهم کردند.

- دادستان های فدرال آمریکا 9 اتهام جدید به مجموعه اتهامات هانتر بایدن اضافه کرده و او را به توطئه برای فرار مالیاتی با ارزش بیش از یک میلیون دلار متهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سندی که در روز پنجشنبه در یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا ثبت شده، آمده است: متهم در طول 4 سال تلاش کرد تا دست کم از 1.

4 میلیون دلار مالیات فدرال فرار کند.

بر اساس این اتهامات جدید، هانتر بایدن، پسر جو بایدن (رییس جمهوری آمریکا) درآمد خود از 2016 تا 2020 را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده و کوشیده تا از پرداخت میزان مالیات واقعی فرار کند.

فرزند رییس جمهوری آمریکا در این کیفرخواست تازه متهم شده است که به جای پرداخت مالیات، مبلیون ها دلار صرف زندگی پر زرق و برق خود کرده و چندین میلیون درآمد داشته اما از پرداخت مالیات فرار کرده است.

این کیفرخواست همچنین به قراردادهای هانتر بایدن با طرف های خارجی پرداخته است، از جمله قراردادی 3 میلیون دلاری با یک شرکت انرژی در چین با محوریت پروژه های زیرساختی.

او همچنین متهم است که از 2015 تا 2017 به همراه دو تن از هم دستانش، 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 9 اتهام جدید علیه هانتر بایدن

طرح 9 اتهام جدید علیه هانتر بایدن