مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-11سياسي

جلوگیری از آسیب میراث فرهنگی با حمایت دستگاه قضایی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان گفت: با حمایت های دادگستری از برنامه ها و اهداف این اداره از بسیاری آسیب ها در حوزه میراث فرهنگی این شهرستان جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مجتبی اکبرپور، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان ظهر امروز در دیدار با رییس دادگستری این شهرستان اظهار کرد: نگاه ویژه دادگستری شهرستان دامغان به حوزه های کاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: دادگستری شهرستان دامغان یکی از پشتوانه های اصلی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان افزود: با حمایت های دادگستری از برنامه ها و اهداف این اداره از بسیاری آسیب ها در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان جلوگیری شده است.

اکبرپور با اشاره به قوانین و موارد حقوقی مرمت بناها و بافت های فرهنگی و تاریخی مصوب مجلس شورای اسلامی در زمینه حفاظت از آثار تاریخی، گفت: دیدگاه مثبت و مساعد دادگستری نسبت به اجرای قوانین مربوط به حوزه میراث فرهنگی بسیار خوب است و امیدواریم این تعاملات همچنان ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از آسیب میراث فرهنگی با حمایت دستگاه قضایی

جلوگیری از آسیب میراث فرهنگی با حمایت دستگاه قضایی