مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-04سياسي

بزرگترین اجتماع توان یابان زیارت اولی در حرم مطهر رضوی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در مرحله جدید طرح مهر درخشان، این بار همزمان با روز جهانی معلولان، 1500 نفر از معلولان گروه های سنی مختلف که تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را نداشته اند، - همزمان با روز جهانی معلولان، 1500 توان یاب از سراسر کشور، زائر امام رضا (ع) شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در مرحله جدید طرح مهر درخشان، این بار همزمان با روز جهانی معلولان، 1500 نفر از معلولان گروه های سنی مختلف که تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را نداشته اند، به این میهمانی آسمانی دعوت کرد.

این گروه صبح امروز با دل هایی سرشار از امید میهمان آستان مهربان ترین امام شدند و با حضور در صحن انقلابی اسلامی این آستان کبریایی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) به محضر این امام رئوف عرض سلام و ارادت کردند.

این کاروان زیارتی بعد از خواندن زیارت نامه و عرض سلام به محضر امام مهربانی ها برای صرف صبحانه میهمان ضیافت رضوان رضوی در مهمانسرای حضرت رضا (ع) شدند.

برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی-مذهبی همچون اجرای سرود، نماهنگ و مداحی و مرثیه سرایی که با حضور تولیت آستان مقدس رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی و جمعی از مدیران این آستان مقدس در رواق شیخ حر عاملی حرم مطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین اجتماع توان یابان زیارت اولی در حرم مطهر رضوی

بزرگترین اجتماع توان یابان زیارت اولی در حرم مطهر رضوی