مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-06اقتصادي

میزان معافیت مالیاتی حقوق بگیران و اصناف در سال آینده اعلام شد


بر اساس متن نهایی لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق بگیران به 12 میلیون افزایش یافت و معافیت درآمدی سالانه مشاغل و درآمد اجاره مستغلات نیز به ترتیب به 75 و 57 میلیون تومان تعیین شده است.

- بر اساس متن نهایی لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق بگیران به 12 میلیون افزایش یافت و معافیت درآمدی سالانه مشاغل و درآمد اجاره مستغلات نیز به ترتیب به 75 و 57 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اول آذر ماه بخش اول لایحه بودجه سال 1403 کل کشور مشتمل بر هفت فصل شامل احکام سقف منابع، سقف درآمد و تراز عملیاتی سقف واگذاری دارایی های سرمایه ای، سقف واگذاری دارایی های مالی، منابع هدفمندسازی یارانه ها و مفروضات پیش بینی منابع و مصارف بودجه تقدیم مجلس شد و روز گذشته هم رییس جمهور با حضور در مجلس، درباره لایحه بودجه سال آینده صحبت کرد.

اما طبق اعلام مسئولان در متن نهایی که روز گذشته تقدیم مجلس شده، تغییراتی صورت گرفته که گفته می شود به نفع حقوق بگیران خواهد بود.

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که افزایش سقف معافیت مالیاتی کارکنان، کارمندان و اصناف و مشاغل از سوی رییس جمهوری تایید شده و در اصلاحیه لایحه بودجه 1403 سقف معافیت ماهیانه افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان معافیت مالیاتی حقوق بگیران و اصناف در سال آینده اعلام شد

میزان معافیت مالیاتی حقوق بگیران و اصناف در سال آینده اعلام شد