مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-18بين الملل

آغاز بکار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد


بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی از امروز 27 آذرماه با حضور قصه گویان داخلی و خارجی به میزبانی استان یزد آغاز بکار کرد و تا 30 آذرماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد صبح امروز در حاشیه افتتاح جشنواره قصه گویی یزد، با بیان این که در این دوره جشنواره قصه گویی 60 قصه گو حضور دارند، اظهار کرد: ما در استان یزد میزبان قصه گویانی از داخل و خارج کشور هستیم.

وی حضور قصه گویانی از کشورهای آرژانتین، هند، آفریقای جنوبی، اسکاتلند، انگلیس، ترکیه، تانزانیا، کنیا، مالزی، اوگاندا، لبنان و فرانسه را از جمله مزیت های این رویداد فرهنگی دانست و افزود: این جشنواره شامل بخش های مختلف قصه گویی نظیر قصه های 90 ثانیه ای، بخش بین الملل، بخش زبان اشاره، بخش مدرن و کلاسیک است.

قوامی گفت: محور موضوعات نیز قصه های قرآنی دینی و مذهبی، قصه نامداران، قصه های اراده و پیشرفت، قصه های کسب و کار ها و قصه های آزاد تعین شده است.

وی با اشاره به شعار جشنواره با عنوان با قصه لبخند بسازیم تصریح کرد: همه اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان مدارس و خانواده ها از اجرای قصه گویان در یزد بهره مند می شود، همچنین تعدادی از قصه گویان به سایر شهرستان ها و نقاط مختلف شهر اعزام می شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد

آغاز بکار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد