مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-15فرهنگي

آخرین عکس یادگاری از کیومرث پوراحمد برای کیانوش عیاری


در حالی که پیش تر گفته می شد آخرین تجربه بازیگری کیومرث پوراحمد، در فیلم «نگهبان شب» بوده است اما این روزها می توان این فیلمساز فقید را بار دیگر بر پرده نقره ای و در فیلم جدید کیانوش عیاری دید.

- در حالی که پیش تر گفته می شد آخرین تجربه بازیگری کیومرث پوراحمد، در فیلم نگهبان شب بوده است اما این روزها می توان این فیلمساز فقید را بار دیگر بر پرده نقره ای و در فیلم جدید کیانوش عیاری دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنده یاد کیومرث پوراحمد در دوران حرفه ای کارش در سینما چند باری در نقش های مختلف برای دوستان و همکارانش جلوی دوربین رفته بود که یکی از آخرین هایش؛ نگهبان شب رضا میرکریمی بود.

او بجز برخی فیلم های خودش، در فیلم جمشیدیه یلدا جبلی نیز بازی کرده بود و احتمالا آخرین تجربه بازیگری اش هم در ویلای ساحلی کیانوش عیاری بوده است.

او چند ماه قبل از آن پایان تلخ ، در یکی از شهرهای شمالی کشور حاضر بود و وقتی به پشت صحنه فیلمبرداری فیلم رفیق قدیمی اش کیانوش عیاری می رود _که آن روزها در شهر نور مشغول کار بود _ پیشنهاد بازی در ویلای ساحلی را می پذیرد تا در سکانسی کوتاه نقش خودش یعنی کیومرث پوراحمدِ (فیلمساز) را بازی کند.

عیاری که چندان به خاطر ندارد که کیومرث پوراحمد پیش تر هم جلوی دوربین برخی کارگردان ها بازی کرده بود به ایسنا یادآور میشود: زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین عکس یادگاری از کیومرث پوراحمد برای کیانوش عیاری

آخرین عکس یادگاری از کیومرث پوراحمد برای کیانوش عیاری