مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-20دانش

فعالیت تشکل ها، انجمن های علمی و کانون های دانشجویی باید مسئله محور باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاون صنایع دستی و هنر های سنتی کشور در وزارت میراث فرهنگی، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: آشنا کردن اعضای تشکل ها، انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشجویی با نظام مسائل کشور یک ضرورت است و هدف از این آشنایی، یادگیری و تمرین حل مسائل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاون صنایع دستی و هنر های سنتی کشور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ضمن قدردانی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای برگزاری نشست تخصصی با دانشجویان اظهار کرد: معمولا در نشست های تخصصی دانشجویان بهتر می توانند ورود پیدا کنند و در یک حوزه تخصصی می توانند گام برداند و سریع تر و بهتر به مقصد برسند.

وی با اشاره به این که در حوزه دانشجویی، تشکل ها و انجمن های علمی و کانون ها را داریم، تصریح کرد: در کنار بحث های تخصصی انجمن ها، خصوصا کانون ها که شامل جمعی از افراد با رشته های مختلف هستند، اقدامات علمی انجمن ها در قالب نشست های علمی و نشریه های تخصصی تجلی پیدا می کند نیز فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تشکل ها، انجمن های علمی و کانون های دانشجویی باید مسئله محور باشد

فعالیت تشکل ها، انجمن های علمی و کانون های دانشجویی باید مسئله محور باشد