مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-04سياسي

هنر مطالبه گری آمیخته به اخلاق دینی است


هنر مطالبه گر این است که با اخلاق دینی مطالبات خود را بخواهد که هم درس اخلاق باشد و هم مشکلات مردم را کاهش دهد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف کشور امروز در گردهمایی گروه های جهادی و مطالبه گری بندرعباس اظهار داشت: اساس امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گری است که در جامعه اتفاق می افتد.

وی به استمداد از آیات  قرآن کریم، افزود: خدواند به مومنان دستور می دهد در هنگام قدرت، نماز و زکات و امر به معروف و نهی از منکر را رها نکنید و نسبت به آن دغدغه داشته باشید که شما بهترین انسان های روی زمین باشید.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف سیستمی است که در اسلام وجود دارد که برای نظارت مردم بر مردم و مردم بر دولت نهادینه شده و اگر دولت اسلامی نباشد از امر به معروف و نهی از منکر نباید غفلت کرد و چنانچه دولت اسلامی باشد باید نقش این دو فریضه الهی پر رنگ تر در جامعه باشد.

بنابر اظهار طاهری آکردی، دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در کنترل ناهنجاری ها در جامعه نقش ایفا می کند و نسبت این فریضه با سایر فرائض مانند دریا به قطره است.

وی افزود: مدل های مختلف آموزشی از سوی ستاد امر به معروف برای مطالبه گران  طراحی و این دوره ها بارگزاری شده و شرط آموزش، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر مطالبه گری آمیخته به اخلاق دینی است

هنر مطالبه گری آمیخته به اخلاق دینی است