مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-17فناوري

رقیبی برای بلوتوث که دوام شارژ گوشی را 5 برابر می کند


فناوری جدید مبتنی بر مدولاسیون میدان الکتریکی است و در آن، دستگاه های ارسال سیگنال تقویت کننده های توان (که در فناوری های بی سیم معمولی استفاده می شود) با تقویت کننده های ولتاژی جایگزین می شوند که میدان الکتریکی با برد کوتاه تولید می کند.

- جی پلاس ؛ دانشمندان فناوری پیشرفته ای ابداع کرده اند که می تواند دوام باتری تلفن هوشمند را با هر بار شارژ تا 5 برابر بیشتر کند.

طبق گزارش لایوساینس، این فناوری می تواند در تلفن های هوشمند و همچنین در دستگاه های مبتنی بر فناوری های پوشیدنی به کار برده شود.

به گفته دانشمندان، این فناوری به انرژی کمی نیاز دارد و می تواند رقیبی برای فناوری رایج ارتباطات بی سیم، یعنی بلوتوت، شود.

فناوری های بی سیم اصلی کنونی، از جمله وای فای و 5جی و بلوتوث، که در گوشی های هوشمند و دستگاه های پوشیدنی و همچنین در دستگاه های هوشمند خانگی از آن ها استفاده می شود، بر اساس پیکربندی های رادیویی کلاسیک ساخته شده اند.

در این فناوری ها، داده ها از طریق امواج الکترومغناطیسی تولید شده با مدولاسیون میدان الکترومغناطیسی منتقل می شوند.

اما فناوری جدید مبتنی بر مدولاسیون میدان الکتریکی است و در آن، دستگاه های ارسال سیگنال تقویت کننده های توان (که در فناوری های بی سیم معمولی استفاده می شود) با تقویت کننده های ولتاژی جایگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیبی برای بلوتوث که دوام شارژ گوشی را 5 برابر می کند

رقیبی برای بلوتوث که دوام شارژ گوشی را 5 برابر می کند