مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-27سياسي

بانوان خودسازی معنوی و اخلاقی را جزء برنامه اصلی خود قرار دهند


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) به عنوان یک الگو، نیاز جامعه امروز ماست، گفت: بانوان خودسازی معنوی و اخلاقی را جزء برنامه اصلی خود قرار دهند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) به عنوان یک الگو، نیاز جامعه امروز ماست، گفت: بانوان خودسازی معنوی و اخلاقی را جزء برنامه اصلی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه با بیان اینکه در قرآن کریم و تفاسیر آیات از حضرت زهرا(س) به عنوان خیر کثیر یاد شده است، بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) حضرت فاطمه(س) را معیار حق و باطل قرار می دهد، آنجا که می فرماید: خداوند با خشم فاطمه خشم می کند و با رضایت فاطمه خوشنود می شود، این معیار حق و باطل است.

همچنین ایشان در حق حضرت فاطمه(س) می فرماید: یا فاطِمَهُ إعمَلِی لِنَفسِک فَإنِّی لا أُغنِی عَنکِ مِنَ اللهِ شَیئا؛ یعنی، ای فاطمه من، دختر عزیزم، برای خودت عمل خیر و توشه ای را فراهم کن، زیرا من نمی توانم در پیشگاه خداوند متعال برای تو کاری بکنم.

امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه حضرت زهرا(س) دختر پیامبری بوده که انقلابش جهانی و حلال و حرامش تا روز قیامت ثابت است، اضافه کرد: در آیه مباهله و تطهیر و در آیات مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان خودسازی معنوی و اخلاقی را جزء برنامه اصلی خود قرار دهند

بانوان خودسازی معنوی و اخلاقی را جزء برنامه اصلی خود قرار دهند