مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-09اقتصادي

زنگ بازار دانش آموزی در گیلان به صدا درآمد


دبستان دخترانه برکت شفت با ایجاد یک بازارچه از محصولات کشاورزی، صنایع دستی و خوراکی های خلاقانه در داخل مدرسه، زنگ بازار را در یک روز کانونی تجربه کردند.

- خبرگزاری فارس، حمیدرضا دنیادیده: مدیر مدرسه اعلام کرده بود که قرار است فردا در مدرسه یک بازارچه سنتی راه بیندازند.

خانم مدیر گفته بود فردا هر دانش آموزی می تواند محصولات خانگی، صنایع دستی و حتی محصولات کشاورزی خانواده را به مدرسه بیاورد و در بازارچه ای قرار است دایر شود، به فروش برساند.

  برای بهتر شدن این بازارچه سنتی دانش آموزی، دانش آموزان می توانند حتی با لباس بومی و محلی به مدرسه بیایند و در رونق بخشی به این بازار محلی، نهایت تلاششان را انجام دهند و این توصیه های بود که خانم مدیر به دانش آموزان مدرسه کرده بود.

یپن   دانش آموزان دبستان دخترانه برکت شفت راهی خانه شدند و موضوع دایر شدن بازارچه محلی را به اطلاع خانواده ها رساندند؛ درسی به اسم کارآفرینی و فروش محصولات کشاورزی آن هم در صورت مقدور با لباس بومی محلی؛ کلاس درسی که اغلب دانش آموزان و اولیای دانش آموزان از شنیدن آن خوشحال شدند و برای بازارچه فردا، آماده.

خلاصه هر دانش آموزی به قدر فن بیانش و توجیه خانواده توانست بساطی از محصولات کشاورزی، صنایع دستی، خوراکی های سنتی و خلاقانه گیلان، محصولات خانگی و غیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بازار دانش آموزی در گیلان به صدا درآمد

زنگ بازار دانش آموزی در گیلان به صدا درآمد