مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 01:252023-12-06سياسي

بازار کار؛ دغدغه اصلی دانشجویان


ماەها، روزها، ساعت ها و ثانیەها درس خواندند، شب بیداری کشیدند، استرس و اضطراب را بەجان خریدند، بارها و بارها خستە شدند اما امیدوار و بدون وقفە تلاش کردند تا با قبولی و کسب رتبە برتر در کنکور در آینده ای نه چندان دور در کسوت استاد، - ایسنا/کردستان ماەها، روزها، ساعت ها و ثانیەها درس خواندند، شب بیداری کشیدند، استرس و اضطراب را بەجان خریدند، بارها و بارها خستە شدند اما امیدوار و بدون وقفە تلاش کردند تا با قبولی و کسب رتبە برتر در کنکور در آینده ای نه چندان دور در کسوت استاد، معلم، پزشک، مهندس و .

در بطن و متن جامعه حضور پیدا کنند.

16 آذر روزی است مزین بە نام دانشجو، قشری از جامعە کە اگر بە جایگاە آن ها در طول تاریخ معاصر نگاهی بیندازیم، خواهیم دید کە هموارە نقش اول را در تحولات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور ایفا کردەاند.

در اکثر جوامع و یا دست کم در جوامع ایرانی هرکجا در صدد دگردیسی های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی بودەایم، ابتدا بە ساکن، این دانشجویان بودەاند که سنگ بنای تحول اجتماع را بنا نهاده اند.

این روز بە یاد سە دانشجوی شهیدی کە در هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ 16 آذر 1332 (حدود چهار ماه پس از کودتای 28 مرداد همان سال) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کار؛ دغدغه اصلی دانشجویان

بازار کار؛ دغدغه اصلی دانشجویان