مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:372023-12-10سياسي

شهرداری قزوین در دوره ششم، 63 پروژه کلان را به اتمام رسانده است


مدیریت شهری قزوین تلاش کرده در راستای سیاست های کلان کشورمان حرکت کند و تکمیل پروژه های نیمه کاره را در دستور کار قرار داده و تاکنون 63 پروژه کلان را در دوره ششم به اتمام رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغ در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که پیش از ظهر امروز در دانشگاه بین المللی امام (ره) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری قزوین تلاش کرده در راستای سیاست های کلان کشورمان حرکت کند و تکمیل پروژه های نیمه کاره را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تاکنون 63 پروژه کلان و همه پروژه های نیمه کاره مدیریت شهری به اتمام رسیده و حدود 12 الی 13 پروژه به صورت برج در حال جذب سرمایه گذار هستند و پس از اتمام مراحل اداری، به مرحله اجرایی می رسند.

شهردار قزوین تصریح کرد: حدود 536 هکتار از بافت فرسوده شهر قزوین در 5 پروژه دستخوش تغییر شده اند که می توان به منطقه هادی آباد اشاره کرد.

برای این منطقه یک بسته تعریف شده است و همچنین در این راستا شاهد سه رویکرد بافت مذهبی در جنوب شهر، بافت فرهنگی و تاریخی در مرکز شهر و بافت تفرجی در شمال شهر هستیم.

صباغی عنوان کرد: در دولت سیزدهم تمامی جزییات پروژه ها و زیرساخت ها و قراردادها باید در سامانه بارگذاری شوند که باعث شفافیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قزوین در دوره ششم، 63 پروژه کلان را به اتمام رسانده است

شهرداری قزوین در دوره ششم، 63 پروژه کلان را به اتمام رسانده است