مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:552023-11-29اجتماعي

دانش آموزان با روحیه بسیجی واقعی تربیت شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در همایش بسیج دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر اظهار داشت: رهبری در فرمایشات امروز تاکید کردند که شما بسیجیان آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ملت هستید، - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه براساس سند تحول، دانش آموز با روحیه بسیجی واقعی تربیت می شود، گفت: بسیج مکتبی ترین و انقلابی ترین نیروی جهان است و به هر کجا وارد شده با موفقیت همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در همایش بسیج دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر اظهار داشت: رهبری در فرمایشات امروز تاکید کردند که شما بسیجیان آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ملت هستید، بنابراین جمع شما بزرگ است که برای خوشبختی کشور گردهم آمده اند.

وی افزود: بسیج عرصه عمومی بوده و مختص به عرصه و قشر خاصی است.

همه اهداف انقلابی در بسیج جمع و در همه ساحت ها فعال است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بسیج از نظر رهبری زمانی موفق است که در یک دست دانش آموزان بسیجی قرآن و در دست دیگر سلاح باشد.

صحرایی یادآورشد: رهبری به یک جمله در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم اشاره داشته اند که جهانی اندیش و وطن دوست باشید، چرا که حب وطن نشان دهنده ایمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با روحیه بسیجی واقعی تربیت شوند

دانش آموزان با روحیه بسیجی واقعی تربیت شوند