مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-01حوادث

آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس مسافربری محور نیشابور- مشهد اعلام شد


در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه نیشابور- مشهد، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور، آخرین وضعیت مصدومان حادثه را تشریح کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه نیشابور- مشهد، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور، آخرین وضعیت مصدومان حادثه را تشریح کرد.

سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به واژگونی صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه نیشابور- مشهد که در محدوده روستای دیزباد به وقوع پیوست و 26 مصدوم برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت 5 و 28 دقیقه صبح امروز دهم آذرماه به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از واژگونی اتوبوس بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از نیشابور، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیشابور، یک دستگاه آمبولانس هلال احمر این شهرستان و یک آمبولانس از بینالود مشهد به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: در این حادثه 26 نفر مصدوم شده بودند که یک نفر به صورت سرپایی درمان و باقی مصدومان که 25 نفر بودند به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس مسافربری محور نیشابور- مشهد اعلام شد

آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس مسافربری محور نیشابور- مشهد اعلام شد