مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-29اجتماعي

ایران امسال 15 هزار بار لرزید


رییس سازمان مدیریت بحران کشور در مانور سراسری ایمنی و زلزله مدارس گفت: تا پایان آبان امسال حدود 15 هزار زلزله با مقیاس بزرگ و کوچک رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد حسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور امروز هشتم آذرماه در مراسم بیست و پنجمین مانور سراسری ایمنی و زلزله که با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور برگزار شده بود، گفت: از 64 مورد مخاطره طبیعی و سوانح غیر طبیعی، 44 مورد در کشور ما رخ داده است.

وی سیلاب، زلزله، فرونشست، رانش زمین، خشکسالی سرمازدگی، ریز گرد و اختلافات شدید دمایی را از جمله مخاطرات طبیعی موجود در کشور دانست و گفت: از بین این مخاطرات طبیعی، مهم ترین حوادث به لحاظ خطراتی که ممکن است به همراه داشته باشد؛ سیلاب و زلزله است.

نامی با طرح این سوال که آیا می توانیم جامعه را در مقابل این مخاطره خطرناک ایمن کنیم؛ گفت: لازمه حفظ جامعه از خطرات، رعایت مقررات و ضوابط است باید همه افراد جامعه و مسئولین خود را موظف بدانند که مقررات لازم را برای ایجاد یک جامعه ایمن ایجاد کنند و  دانش آموزان بهترین سفیران آموزش ایمنی در خانواده هستند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: حدود 14 هزار تا 15 هزار زلزله در کشور داریم که همه افراد جامعه و مسئولین باید خود را موظف بدانند که مقررات لازم را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران امسال 15 هزار بار لرزید

ایران امسال 15 هزار بار لرزید