مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-13سياسي

اقتصادی پویاست که با پیوست عدالت همراه باشد


علم بدون معنویت خطاست مانند آنچه که امروز در غزه شاهد هستیم؛ تکنولوژی که متکی بر معنویت و اخلاقیات نباشد مانند آنچه که غرب در غزه می کند، - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: علم بدون معنویت خطاست مانند آنچه که امروز در غزه شاهد هستیم؛ تکنولوژی که متکی بر معنویت و اخلاقیات نباشد مانند آنچه که غرب در غزه می کند، اتفاق می افتد.

همچنین اقتصادی پویاست که با پیوست عدالت همراه باشد لذا اگر علم همراه با معنویت داشته باشیم یک سیاست عزتمندانه ای خواهیم داشت و سبک زندگی در جهت تمدن سازی پیش می رود.

سردار حمید دامغانی امروز، 22 آذرماه در مجمع عالی بسیجیان استان که در سالن شهدای فراجا گیلان برگزار شد، اظهار کرد: مجامع بسیج از نمادهای اصلی مردم سالاری اسلامی و دینی مد نظر مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی شکل گرفته، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج نماد مردم سالاری اسلامی است ، بسیج در طول عمر انقلاب در صحنه های مختلف موفق عمل کرده و توانسته در همه عرصه ها، رفع تهدید دشمن و عرصه خدمت به مردم، پیشرفت نظام و کشور نقش اساسی ایفا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فلسفه تشکیل بسیج این بود که به کمک مسئولین بشتابد و بتواند مسیرهای روبه رشد و به سوی چشم انداز را طی کند، گفت: بسیج ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصادی پویاست که با پیوست عدالت همراه باشد

اقتصادی پویاست که با پیوست عدالت همراه باشد