مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-19بين الملل

بهای سنگین خبرنگاران در غزه؛ «هم شاهد و هم قربانی»


با تداوم جنگ غزه و جنایات رخ داده در این شهر، خبرنگاران بهای سنگینی را برای پوشش خبری جنگ می پردازند؛ خبرنگارانی که هم شاهد این جنایات اند و هم قربانی جنگ تمام عیاری که در هفتاد و چهارمین روز خود به سر می برد.

- با تداوم جنگ غزه و جنایات رخ داده در این شهر، خبرنگاران بهای سنگینی را برای پوشش خبری جنگ می پردازند؛ خبرنگارانی که هم شاهد این جنایات اند و هم قربانی جنگ تمام عیاری که در هفتاد و چهارمین روز خود به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنان که جنگ غزه ادامه دارد، بازماندگان با خطر مداوم بمباران بی امان رژیم صهیونیستی، دست وپنجه نرم کردن با مشکلات ارتباطی، نگرانی خانواده ها و همچنین کمبود کالاهای اساسی و منابع حیاتی مواجه هستند.

هند خضری خبرنگار اهل غزه به خبرگزاری فرانسه گفت: کار ما ثبت مستندات جنگی است تا بگذاریم جهان متوجه شود که چه چیزی در حال وقوع است.

اما این خبرنگارانی که برای ثبت روایت ها از جان خود مایه می گذارند، به خوبی می دانند که این اقدام آن ها هزینه هایی را برایشان به دنبال دارد.

سامر ابو دقه عکاس تلویزیون الجزیره تازه ترین خبرنگاری است که روز جمعه توسط نیروهای صهیونیستی در جنوب غزه هنگام پوشش خبری شهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای سنگین خبرنگاران در غزه؛ «هم شاهد و هم قربانی»

بهای سنگین خبرنگاران در غزه؛ «هم شاهد و هم قربانی»