مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03اجتماعي

پای ثابت همه سیل ها و زلزله ها


برای بسیجی خدمت کردن جغرافیا نمی شناسد، عشق خدمت به نیازمندان که داشته باشی می شوی شهید مدافع حرم، حشدالشعبی و نیروی حماس.

- خبرگزاری فارس ـ حمیدرضا جلالی؛ شوق خدمت همه دلدادگان به این آب و خاک را پای کار می آورد، فرقی ندارد کارگر باشی یا پزشک، جوان باشی یا پیرمرد، در شهرت باشی یا کیلومترها آن طرف تر در میان سیل و زلزله به یاری هموطنانت بشتابی و برای بی سرپناهان خانه ای بسازی از جنس غیرت و مردانگی.

شوق خدمت که در وجودت شعله زد، فرقی ندارد کارگر هپکو باشی و یا آذرآب ماه ها هم حقوق نگرفته باشی و صدای اعتراضت به خصوصی سازی غلط گوش همه را کر کرده باشد، وقتی بشنوی سر پل ذهاب زلزله زدگان به یاریت نیاز دارند، می شتابی؛ سریع تر از آنها که سلبریتی بودند و رسیدند و به واسطه نام و نشانشان جیبشان را پر کردند.

بی وقفه می شتابی و با دستان با شرافتت خرابی ها را دوباره می سازی، آباد کنی و مرهمی می شوی بر رنج  و درد آنها که بی خانمان شده اند.

 خوشحالم که 15 سال از عمرم را با شوق خدمت به نیازمندان پشت سر گذاشته ام اینها را ابوالفضل می گوید، کار بسیجی شرکت هپکو، و می گوید: خوشحالم که 15 سال از عمرم را با شوق خدمت به نیازمندان پشت سر گذاشته ام.

ابوالفضل کریمی که سال ها همه او را به عنوان کارگر بسیجی می شناختند، حالا مسوول گروه جهادی بسیج شرکت هپکو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای ثابت همه سیل ها و زلزله ها

پای ثابت همه سیل ها و زلزله ها