مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-04سياسي

تحول شگرفی که دولت سیزدهم برای قطب زغالی ایران رقم زد


آن چه دولتمردان برای پیمودن پله های ترقی در بزرگترین شهرستان و قطب زغالی و معدنی ایران زمین سرلوحه کارشان قرار داده اند اتحاد و همدلی ست که این رمز موفقیت هم نتایج شگرفی را برای طبس رقم زده است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ وقتی به رمز موفقیت در هر کاری دست یابی به طور حتم پله های ترقی و پیشرفت را هم طی خواهی کرد همانند اتفاقی که در بزرگترین شهرستان ایران و خاورمیانه افتاده است.

شاید که نه طور حتم بپرسید در طبس این قطب زغالی و معدنی ایران زمین سکانداران آن به چه رمزی دست یافته اند که در حال طی کردن پله های ترقی و از همه مهم تر تحقق مطالبه های مردمی این شهرستان آن هم در دولت مردمی سیزدهم هستند؟ کلید و رمز این موفقیت آن طور که علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس می گوید: اتحاد ارکان این شهرستان و استان برای آن چه افق روشنی برای طبس در پی دارد است و نکته ای که این پیوند را محکم تر کرده شناخت از زیر و بم مطالبه ها، داشته ها، توانمندی ها و تجربیاتی که طی سال ها کار اجرایی و فنی کردن به آن دست یافته اند.

افقی که قطب زغالی و معدنی ایران و خراسان جنوبی پیش رو دارد و در کنار آن به طور حتم با چالش هایی هم مواجه است را در گفت و گو با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس پی می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول شگرفی که دولت سیزدهم برای قطب زغالی ایران رقم زد

تحول شگرفی که دولت سیزدهم برای قطب زغالی ایران رقم زد