مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-28بين الملل

باکو دیپلمات های آمریکا، فرانسه و آلمان را احضار کرد


وزارت خارجه جمهوری آذربایجان امروز (سه شنبه) دیپلمات های آمریکا، آلمان و فرانسه را در رابطه با تأمین مالی «غیرقانونی» یک رسانه آذربایجانی احضار کرد.

- وزارت خارجه جمهوری آذربایجان امروز (سه شنبه) دیپلمات های آمریکا، آلمان و فرانسه را در رابطه با تأمین مالی غیرقانونی یک رسانه آذربایجانی احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه ای اعلام کرد: کاردارهای آمریکا و فرانسه و همچنین سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار فرانسه در باکو به صورت مجزا به وزارت خارجه احضار شدند.

در دیدار با این دیپلمات ها، بیان شد که رسانه آبزاس مدیا (AbzasMedia) به همراهی شرکت هایی که در این سه کشور به ثبت رسیده اند، تبادلات مالی غیرقانونی انجام داده و سفارتخانه های این کشورها نیز در این امر دخیل بوده اند.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در ادامه با بیان اینکه مراتب نارضایتی شدید باکو به دیپلمات های غربی ابلاغ شد، اعلام کرد که سازمان هایی از جمله آژانس آمریکایی توسعه بین المللی به تبادل غیرقانونی منابع مالی به خاک جمهوری آذربایجان اقدام کرده و با حمایت مالی غیرقانونی از فعالیت های آبزاس مدیا قوانین اعتبارات مالی جمهوری آذربایجان را نقض کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو دیپلمات های آمریکا، فرانسه و آلمان را احضار کرد

باکو دیپلمات های آمریکا، فرانسه و آلمان را احضار کرد