مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-04سياسي

بررسی سه سناریو درباره آینده بایدن


کاهش محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی ها سبب تشدید گمانه زنی ها درخصوص حیات سیاسی او را شده اما هنوز نمی توان گفت که آیا او از عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری 2024حذف خواهد شد یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باتوجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، نظرسنجی ها به بررسی محبوبیت کاندیدهای حاضر و احتمالی پرداخته و گمانه زنی ها درباره وضعیت جو بایدن رییس جمهور این کشور بالا گرفته است.

این نظرسنجی ها که میزان محبوبیت کاندیدهای احتمالی ریاست جمهوری را نشان می دهند، می توانند راهنمای پیش بینی نتیجه احتمالی انتخابات ریاست جمهوری باشد.

با این حال، نظرسنجی های مختلف در طول زمان، نشان داده که چندان هم نمی توان به آنها اعتماد کرد و پیش بینی مطمئنی از رفتار انتخاباتی مردم داشت.

چه بسا، عوامل بسیاری ممکن است نظر مشارکت کنندگان را در آستانه انتخابات تغییر دهد و نتیجه ای را به ثبت برساند که قابل پیش بینی نبوده است.

  باوجود این امر، اما، نظرسنجی ها می تواند با نشان دادن میزان محبوبیت کاندیدها و ثبت نظرات رای دهندگان، راهنمای مناسبی برای کارزارهای انتخاباتی نامزدها باشد.

در این گزارش، نظرسنجی ها درباره جو بایدن رییس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رییس جمهور سابق را مطالعه و سه سناریوی احتمالی پیش روی بایدن را بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سه سناریو درباره آینده بایدن

بررسی سه سناریو درباره آینده بایدن