مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-23حوادث

انهدام باند سارقان کابل برق و مخابرات در رشت


فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای و کشف 11 فقره پرونده سرقت کابل برق و مخابرات و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای و کشف 11 فقره پرونده سرقت کابل برق و مخابرات و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: 200 متر سیم و کابل سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم به توجه و رعایت مردم نسبت به هشدارها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت تاکید و اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان، سه سارق سابقه دار را حین تخریب و سرقت کابل مخابرات در یکی از خیابان های فرعی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف 170 متر کابل مخابرات و 30 متر کابل برق سرقتی در بازرسی از دو دستگاه خودرو پراید سارقان که در حوالی محل وقوع جرم پارک بود، خبر داد و گفت: سارقان 30، 42 و 44 ساله در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان کابل برق و مخابرات در رشت

انهدام باند سارقان کابل برق و مخابرات در رشت