مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-20سياسي

باید پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان یک بحث اولویت دار دنبال کنیم


​​​​​​​معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در مورد بحث هایی که در رابطه با آسیب های اجتماعی در حوزه طلاق و مسائل خانواده در حال وقوع است هم افزایی برای تمرکز مسائل خانواده را دنبال می کنیم تا بتوانیم قبل از اینکه اتفاقی در خانواده .

- ​​​​​​​معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در مورد بحث هایی که در رابطه با آسیب های اجتماعی در حوزه طلاق و مسائل خانواده در حال وقوع است هم افزایی برای تمرکز مسائل خانواده را دنبال می کنیم تا بتوانیم قبل از اینکه اتفاقی در خانواده رخ دهد از طریق کارهای مشاوره ای ورود پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، مراسم گردهمایی معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های سراسر کشور با حضور اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد.

اصغر جهانگیر در این گردهمایی اظهار کرد: امروز برای اولین بار گردهمایی معاونت های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های استان های سراسر کشور را با حضور ریاست قوه قضاییه برگزار کردیم، زیرا مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه به مقوله پیشگیری و اهمیت پیشگیری در جلوگیری از جرایم همواره تاکید داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان یک بحث اولویت دار دنبال کنیم

باید پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان یک بحث اولویت دار دنبال کنیم