مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-20سياسي

آیین اختتامیه گرامی داشت هفته پژوهش برگزار شد


آیین اختتامیه گرامی داشت هفته پژوهش به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی و با حضور حجت الاسلام عبدالکریم بی آزار شیرازی، - آیین اختتامیه گرامی داشت هفته پژوهش به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی و با حضور حجت الاسلام عبدالکریم بی آزار شیرازی، رییس اسبق دانشگاه مذاهب اسلامی و دکتر علی اکبر صالحی معاون پژوهشی و قائم مقام فرهنگستان علوم ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین اختتامیه گرامی داشت هفته پژوهش که به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی شامگاه سه شنبه 28 آذر 1402 برگزار شد.

در ابتدای این آیین عبدالکریم بی آزار شیرازی -عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- اظهار کرد: خدا را شاکریم که دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی امروز پیشرفت فراوانی کرده است، در گذشته در نظر داشتیم که اقداماتی را در حیطه پژوهش انجام دهیم اما آنطور که باید نتوانستیم در این مسیر گام برداریم، اما امروز این نقص مرتفع شده است.

وی افزود: اساس کار دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی، پژوهش است؛ در دین اسلام هم بیش از هر مکتبی به علم و دانش اهمیت فراوانی داده شده، همه ما می دانیم که قرآن کریم کتاب تحقیق و پژوهش است و از همان ابتدای امر که با الم شروع می شود، سراسر تحقیق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه گرامی داشت هفته پژوهش برگزار شد

آیین اختتامیه گرامی داشت هفته پژوهش برگزار شد