مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-30دانش

مولفه های جدیدی به آیین نامه ارتقای اساتید اضافه می شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تغییرات آیین نامه ارتقای اساتید تاکید کرد: نیاز بود اصلاحاتی در آیین نامه ارتقای اساتید صورت گیرد که وزارت علوم در حال نهایی سازی آن است و در صورت نهایی شدن برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد داد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تغییرات آیین نامه ارتقای اساتید تاکید کرد: نیاز بود اصلاحاتی در آیین نامه ارتقای اساتید صورت گیرد که وزارت علوم در حال نهایی سازی آن است و در صورت نهایی شدن برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، در دیدار با جامعه دانشگاهی و حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره تغییر رویکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: با اولویت قرارگاهی شدن این شورا، علاوه بر تثبیت و تقویت ستادهای چهارگانه، میزهایی را ذیل آنها ایجاد کرده ایم تا به صورت موضوع محور به پدیده ها نگاه علمی داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع رصد و ارزیابی مصوبات و اولویت ها بیان کرد: اداره کشور با علم است، باید به مسائل مختلف کشور نگاه علمی داشت، در این زمینه هیئت های اندیشه ورزی را در استان ها شکل داده ایم که متشکل از اساتید هستند و موضوعات را از بعد علمی مورد بررسی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولفه های جدیدی به آیین نامه ارتقای اساتید اضافه می شود

مولفه های جدیدی به آیین نامه ارتقای اساتید اضافه می شود