مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-14سياسي

امیر حاتمی: ارتباط نزدیک بین بخش های راهبردی ارتش در قالب آیین نامه تدوین شود


مشاور فرمانده معظم کل قوا بر ضرورت تدوین آیین نامه ای برای ارتباط نزدیک بین بخش های راهبردی ارتش تأکید کرد و گفت: این آیین نامه در دسترس رزمندگان و یگان ها قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در بازدید از نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش، ضمن تقدیر از دست اندرکاران در برپایی این نمایشگاه، گفت: از اینکه در مجموعه ارتش انقلابی، امروز ارزش و اهمیت تربیت و آموزش به خوبی درک و برای ارتقای آن نیز به شایستگی فکر شده است، جای خوشحالی و افتخار دارد.

وی افزود: البته در این که دو مؤلفه و دو نظام تربیت و آموزش بصورت منسجم و تلفیقی در نظام فکری مورد مطالعه، برنامه ریزی و توجه قرار می گیرد، بسیار ارزشمند و امیدبخش است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا، ادامه داد: مجموعه این نمایشگاه ارزشمند نشان می دهد که به دلیل اهمیت مقوله تربیت و آموزش و نقش آن در تقویت و قدرت افزایی ارتش، یک کار فشرده، موفق و اثربخش در طول سال های اخیر بر موضوع آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده است، البته آموزش ارتش همواره یک موضوع نهادینه و پر اهمیت بوده، اما امروز ما نوآوری های ارزشمندی را در حوزه تربیت و آموزش ارتش مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: ارتباط نزدیک بین بخش های راهبردی ارتش در قالب آیین نامه تدوین شود

امیر حاتمی: ارتباط نزدیک بین بخش های راهبردی ارتش در قالب آیین نامه تدوین شود