مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 21:152023-11-23سياسي

زنجیره ارزش سنگ های قیمتی شهرستان خوسف تکمیل می شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امیدواریم با تعیین بوم کسب و کار سنگ های قیمتی و تکمیل زنجیره ارزش بتوانیم برای شهرستان خوسف یک نام ویژه و برندینگ خاص ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مریم جلالی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پهنه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی شهرستان خوسف افزود: همه تلاش ما این است که جهان، خوسف را بشناسد و این گنج پنهان را کشف کنیم، با احترام به طبیعت و هنر و در نظر گرفتن همه شرایط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نام خوسف را در جهان پرآوازه کنیم.

وی گفت: این مسئولیت ماست و از همین ماه همه تلاش خود را به همت تمامی مسئولان برای تکمیل زنجیره ارزش سنگ های قیمتی خوسف به کار می گیریم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور بیان کرد: اینجا مزرعه سنگ های قیمتی و ارزشمندی است که به مدد هنر هنرمندان و دست صنعتگران خوسف می تواند تبدیل به ثروت شود.

وی افزود: مواد اولیه سنگ های گران بها و تراش سنگی اینجا وجود دارد که در جهان نمونه است، ظرفیت های فوق العاده ای داریم که مسئولیت ما را برای بهره برداری درست و تولید ثروت بیشتر می کند تا بتوانیم در گام دوم انقلاب و در پیشران پیشرفت از این ظرفیت های خدادادی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ارزش سنگ های قیمتی شهرستان خوسف تکمیل می شود

زنجیره ارزش سنگ های قیمتی شهرستان خوسف تکمیل می شود