مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-17اقتصادي

افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران گلستان پس از 10 سال با سفر دولت


فرماندار گرگان از افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران استان پس از 10 سال معطلی خبر داد و گفت: مرکز توابخشی ایثارگران با اعتبار 300 میلیارد ریالی دولت در سفر اول تکمیل و با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان از افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران استان پس از 10 سال معطلی خبر داد و گفت: مرکز توابخشی ایثارگران با اعتبار 300 میلیارد ریالی دولت در سفر اول تکمیل و با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

اسماعیل نادری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان گلستان حدود 60 پروژه با اعتبار 2 هزار و 670 میلیون تومان به شهرستان گرگان اختصاص یافت، اظهار کرد: 570 میلیون تومان از تخصیص اعتبارات از پروژه های دور اول سفر در گرگان به مرحله اجرایی رسید.

وی بیان کرد: در حوزه نوسازی مدارس هفت پروژه، در حوزه اوقاف یک پروژه، در حوزه بهداشت دو پروژه، دادگستری یک پروژه، راه و شهرسازی دو پروژه، بنیاد مسکن هفت پروژه، میراث فرهنگی پنج پروژه، جهاد کشاورزی 14 پروژه، ورزش و جوانان سه پروژه، فرهنگ و ارشاد چهار پروژه، دانشگاه علوم تحقیقات و مجموعه وزرات علوم تحقیقات سه پروژه، بنیاد شهید دو پروژه، حفظ منابع آب و فاضلاب یک پروژه، حفظ آثار یک پروژه، توزیع برق یک پروژه، نیروی انتظامی پنج پروژه و امور ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران گلستان پس از 10 سال با سفر دولت

افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران گلستان پس از 10 سال با سفر دولت