مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-12دانش

آغاز تحقیقات روی ترکیبات زیست فعال با کاربردی سازی دارویی و صنعتی


رییس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان گفت: اقداماتی توسط پژوهشگران و محققان مرکز روی ترکیبات زیست فعال با کاربردی سازی دارویی و صنعتی آغاز شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان گفت: اقداماتی توسط پژوهشگران و محققان مرکز روی ترکیبات زیست فعال با کاربردی سازی دارویی و صنعتی آغاز شده است.

محمدصدیق مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با ذکر این نکته که پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان یکی از مراکز تحقیقاتی تابعه مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور است که ذیل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (سازمان تات) فعالیت می کند، اظهار کرد: پژوهشگران مؤسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور یک شبکه تحقیقاتی و پژوهشی را در شمال و جنوب کشور برای ارائه راهکار به مسائل و مشکلات ایجاد کرده اند که ظرفیت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف استان هرمزگان نیز محسوب می شود.

وی، با بیان این نکته که شبکه پژوهشی این مرکز تحقیقاتی بر حوزه های مختلفی در حال فعالیت است، عنوان کرد: در غرب استان هرمزگان و در شهرستان بندرلنگه در حال فعالیت روی پروژه تکثیر ماهیان دریایی هستیم.

در حال حاضر ماهی مورد نیاز برای پرورش آبزیان در قفس از خارج از کشور وارد می شود که در تلاش هستیم، ماهی بومی آب های خلیج فارس را برای این پروژه ها ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحقیقات روی ترکیبات زیست فعال با کاربردی سازی دارویی و صنعتی

آغاز تحقیقات روی ترکیبات زیست فعال با کاربردی سازی دارویی و صنعتی