مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-16دانش

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی با هوچی گری، شایعه و تخریب تغییر نمی کند


معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نفوذ عواملی که به اسم اصول انقلابی با باطن منفی کار می کنند را نتیجه تغییرات روی داده در دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: - مشهود تقیلو، معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تایید خبر استعفای خود از معاونت بهداشت دانشگاه اظهار کرد: اعلام موضع در مورد حق و باطل دلیل این استعفا است، چرا که معتقدم حقی از آن مردم بود که با توطئه های زیاد علیه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آن ها گرفته شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اقدامات انجام شده در استانداری و عواملی که به صورت باندی علیه دانشگاه کار می کردند اشاره و تصریح کرد: این عوامل و گروه هایی را که می شناسیم فشار وارد کرده و بالاخره معلوم شد، که چه خبر است.

وی با بیان عوامل فشار از داخل و بیرون دانشگاه علوم پزشکی به وزارتخانه فشار آورده و موجبات تغییر در ریاست دانشگاه را موجب شدند، ادامه داد: با این جابه جایی انتقاداتی که در دولت قبل وارد بود دوباره در دانشگاه برقرار خواهد شد.

تقیلو نفوذ عواملی که به اسم اصول انقلابی با باطن منفی کار می کنند را نتیجه تغییرات روی داده در دانشگاه علوم پزشکی دانست و تاکید کرد: از همه این ها گذشته باید متوجه بود که شاخص های عملکرد ریاست دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی با هوچی گری، شایعه و تخریب تغییر نمی کند

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی با هوچی گری، شایعه و تخریب تغییر نمی کند